Tolong Klik Untuk Tabung Untuk Anak-Anak Saya

Khamis, 7 Jun 2012

Pengenalan Blog CiQuMmI

Alhamdulillah Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semua. Akhirnya dapat jua saya membuat blog CiQummi ini. Perkataan Ciqummi ini tercipta semasa saya nak memarahi anak sulung saya bernama Nur Aisyah Amani. Puncanya anak saya asik nak dekat je dengan ummi dia iaitu isteri saya, Wahidah Binti Zaini... jadi saya pun panggil anak saya dgn sikit-sikit ummi... bila cakap laju-laju dan dibuang perkataan ganda sikit tu jadi lah sikummi... nak disedapkan bunyinya tu yang terzahirlah CiQuMmI. Sebenarnya bukannya marahkan Aisyah Amani tu, biasalah anak perempuan memula mesti manja sama umminya.. kira abah dia ni jealous ngan anaknya sendiri hehehe.. Blog ini saya reka adalah untuk berkongsi isi semasa or apa-apa saja yang berlaku samada di negara Malaysia kita tercinta ini atau isu dunia atau juga apa saja yang terlintas dalam fikiran saya untuk dikongsi bersama. Tapi semuanya yang positif & membina. Sekian sahaja untuk sesi pengenalan blog CiQuMmI.. kira ini macam "launching". Apa-apa pun Tengok & Lihat selalu Blog CiQuMmI ni yang pasti akan dapat membantu kehidupan anda.. Jumpa Lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan